Bebek TV

Bebek Televizyonu sitesi

Tanıtım yazısı ile web sitenizin dijital ortamda popülerliğini arttırarak, marka bilinirliğini sağlayın.

Tanıtım yazısı ile SEO yaparak firmanızın ya da ürünlerinizin çok daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayın. www.bebektelevizyonu.com ile siz de çok etkili sonuçlar almak için doğru tercih yapmış olacaksınız.

Bebek Televizyonu sitemiz anne- kadın ağırlıklı okur kitlesi ile her kesimin okuyacağı içerikleri ile her gün popülerliğini arttırmaktadır. Bebek TV sitesinde tanıtım yazısı için yerinizi alın.


Tanıtım yazınızı bize word dosyası olarak ayrıca bir adet resim ile gönderiniz. Onay verinceye kadar revize yapılmaktadır. Linklerinizi yazı içinde belirtiniz.  Yetişkinlere yönelik içerikler, bahis, kumar, alkol konulu içerikler kabul edilmez. Tanıtım yazıları (site kapanmadığı sürece) ömür boyu yayında kalacaktır..
*Yayın için bizden e-mail ile bilgi alabilirsiniz. 

Tanıtım yazısı nedir? Ne işe yarar? Neden yayınlamalısınız? 

Tanıtım yazısı; Web sitenizin arama motorlarında “Anahtar Kelimelerde” yükselmesi için gerekli olan bir SEO tekniğidir. Arama motorları tarafından tamamen doğal olarak algılanan haber/makale tanıtımları, yapacağınız SEO çalışmasının daha çok verimli olmasını sağlamaktadır.

Özgün tanıtım yazıları ile, siteniz için hedeflediğiniz kelimelerde doğal yollardan yükselmeye başlar. 

Tanıtım yazısı hazırlarken anahtar kelime kullanımına dikkat etmeniz gerekir. Yazının özgün olmasını sağlamanız aldığınız etkiyi artıracaktır.

Tanıtım Yazısı Hazırlarken Nelere Dikkat Etmeli?

- Tanıtım yazısı mutlaka özgün olmalıdır.
- Dikkat çekici Başlık ve Spot kullanılmalıdır.
- En az 400 kelimelik bir yazı olmalıdır.
- Yazının içindeki 3 anahtar kelimeye link verilmelidir.

Tanıtım Yazısının Faydaları

- Ürün/Marka, Kampanya veya Web site tanıtımı yapılabilir.
- Firmanızın tanıtımına katkıda bulunur.
- Sitenizi daha fazla kişiye ulaştırır.
- Sitenizin popülerliğinizi arttırarak marka bilinirliği sağlar.
- Sitenizin Google sıralamasında yükselmesine etki eder.
- Sitenizin Hitinin artmasına yardımcı olur.
- Sitenizin arama motorlarında hızlı indexlenir.
- Arama motorlarının yeni algoritmalarına uyumlu çalışma şeklidir.

Tanıtım yazısı yayınlatmayı istiyorsanız bizden e-mail ile bilgi alabilirsiniz. 

Paket alımı yapın Kredi kartı ile alın

Hiç yorum yok:
Yazın comments
FIRSAT! Backlink tanıtım yazısı yayınlarınışimdi kredi kartına taksitle alın!TIKLAYIN SİPARİŞ VERİN!